Lead Management System

Zowel uw offline als online leads binnen 1 systeem…

Dit multifunctionele systeem is zowel inzetbaar voor uw offline als online leads. Het werken met meerdere gebruikers verspreid over meerdere vestigingen of het toepassen van meerdere campagnes is allemaal mogelijk!

De correcte opvolging van alle leads is van groot belang voor het succes van uw bedrijf. Een helder beeld van de wijze van opvolging, behaalde sales & afvalredenen van uw leads geven u een goed beeld over de stand van zaken binnen uw bedrijf.

Leads genereren

Met de professionele leadmanagement software van leadmanager pro bent u in staat zowel offline leads als online leads binnen 1 handig systeem af te handelen. Hiermee creëert u een helder overzicht van de wijze van opvolging van leads, behaalde resultaten, afvalredenen en vanzelfsprekend welke van uw mensen de beste resultaten boeken. Met ons unieke systeem kunt u eveneens de verschillen tussen verschillende vestigingen of campagnes (seo, sea, socialmedia) helder in beeld brengen.
Onze software stelt u in staan:

  • Handmatig leads toe te voegen en hier een status aan toe te kennen.
  • Leads te genereren door het aanmaken van web formulieren.

Het systeem biedt u de mogelijkheid, geheel naar eigen inzicht en behoefte statussen aan te maken (hot, cold, on hold), afvalredenen (te duur, te ver weg) en kwalificaties (aanvraag, offerte, afspraak) aan te maken.

Vestigingen of Campagnes

Onze leadmanager biedt u de mogelijkheid vestigingen of campagnes aan te maken. U kunt dit deel van de software voor beide gebruiken. Wanneer uw bedrijf meerdere vestigingen heeft kunt u deze gemakkelijk aanmaken, per vestiging kunt u weer meerdere medewerkers aanmaken. U kunt per vestiging web formulieren genereren, elk web formulier kan verschillende velden omvatten. Web formulieren zijn namelijk geheel naar eigen behoefte aan te maken.
Ook kunt u met deze functie verschillende campagnes meten. Stel u doet aan SEO, SEA en Socialmedia marketing, het is van groot belang om te achterhalen welke van deze kanalen rendabel is en welke u vooral geld kosten. Door het aanmaken van 3 campagnes en hierin 3 verschillende web formulieren, welke u vervolgens elk op de doel pagina van elke campagne plaatst, krijgt u een helder beeld over de resultaten per campagne.

100% vrijheid

Naast het aanmaken van vestigingen, campagnes, gebruikers, statussen en webforms is er de mogelijkheid om leads statussen aan te maken. Aan elke leadstatus kunt u weer een e-mailtemplate koppelen.
E-mail templates zijn zoveel als gewenst aan te maken. Ook kunt u deze naar behoefte aan gebruikers, vestigingen of campagnes koppelen. De templates zijn gemakkelijk te bewerken en er zijn een legio aan voor gedefinieerde zaken mee te geven zoals [naam klant], [adres klant], etc
Uw klanten blijvend dus gemakkelijk op de hoogte van gemaakte afspraken, krijgen netjes een offerte of andere gewenste bevestigingen vanuit uw systeem.

Google Seo Blog

Bekijk alle artikelen